17 março 2007

Porque vale a pena 'living on MY own'...



"Sometimes I feel Im gonna break down and cry (so lonely)
Nowhere to go nothing to do with my time
I get lonely so lonely living on my own

Sometimes I feel Im always walking too fast
And everything is coming down on me down on me
I go crazy oh so crazy living on my own

Dee do de de dee do de de
I dont have no time for no monkey business
Dee do de de dee do de de
I get so lonely lonely lonely lonely yeah
Got to be some good times ahead

Sometimes I feel nobody gives me no warning
Find my head is always up in the clouds in a dreamworld
Its not easy living on my own"

Freddie Mercury - Queen

3 comentários:

troianaa disse...

Um beijo para ti...
com vontade de nos encontrarmos todas outra vez.

maryposa disse...

e quem ensinou a por a musiquinha? quem foi quem foi? hein hein?
ah pois? :P

bjokas

adorut

Eldazinha disse...

Troiana:

Sim! Marca lá na tua agenda e let's go!
Beijinhos

Lili:

Eu sei... isso é partilha de conhecimento... ehehehehe
mas se reparaste eu fiz alterações ao post....
Por isso aprendi!
Obrigada!

Beijitos tb te adoro, tu sabes!